vrijdag 26 mei 2017

Spaanse patatas fritas picantes chips bij de LIDL

Je kent ze wel de bekende 'landen' weken bij supermarkt keten LIDL. Tijdens de in onze regio lopende Spaanse week zag ik deze zak patatas fritas picantes in het schap staan. Nu is een zak chips nooit verkeerd maar in het kader van heuse professionele 'peper' interesse kon ik deze zak natuurlijk niet laten staan. Nu heb ik al heel wat van de zogeheten chillichips uit geprobeerd en ik moet zeggen de meesten vallen best wel tegen. Ook de chilli chips in de duurdere prijsklasse van de bekende merken zijn vaak alleen een soort van 'vlak' heet met voor de rest weinig smaak. Dus voor deze goedkope LIDL chips waren de verwachtingen niet heel hoog. Groot was dan ook de verrassing dat deze chippies eigenlijk prima smaken, de heetheid is goed voor elkaar met voor de rest een lekkere overal smaak. Of deze Sol&Mar chips alleen tijdens dit soort spaanse weken in het schap liggen of vaker terug gaan komen weet ik niet, maar als je een pittig chippie kan waarderen is dit een hele goede om is te proberen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten