zondag 17 mei 2015

Blogster Reny van Mind Your Feed op bezoek bij westlandpeppers

Het leuke van actief met internet en social media bezig zijn is dat je soms de leukste verzoeken krijgt. Dit varieert van een band die een locatie voor een fotoshoot zoekt, tot aan serieuze foodbloggers. Zo kregen we ook contact met Reny van Mind Your Feed die een erg goed blog heeft die zoals ze zelf schrijft

 ''gaat over gewoon gezond eten. Over echt, lekker, goed eten, gezond en bewust. Met liefde voor pure, natuurlijke voeding, waardoor je goed in je vel zit''

Nu staan we daar heel postief tegen over dus was er snel een afspraak gemaakt waar ik Reny ons
bedrijf heb laten zien en haar vragen over ons bedrijf en de producten, probeerde zo goed als mogelijk te beantwoorden. Zelf vind ik het een hele goede impressie geworden waar westlandpeppers mee bezig is.




MYF ontdekt: Westland Peppers 

Het is al weer even geleden dat ik je in mijn achtertuin liet meekijken…. Zonde natuurlijk, want er zijn nog zoveel mooie plekjes en bijzondere bedrijven te ontdekken!  En vooral de plekken en bedrijven die met food te maken hebben, daar kom ik graag over de vloer. Ik woon in het Westland, tussen Den Haag en Rotterdam, en deze regio staat vol met bijzondere bedrijven op het gebied van groenten en fruit. Mijn achtertuin is letterlijk één grote voorraadschuur en er valt zoveel te ontdekken!  In deze nieuwe MYF ontdekt ga ik op bezoek bij Westland Peppers, een bijzonder bedrijf in de Lier, waar ik werd uitgenodigd om een kijkje achter de schermen te nemen. Ga je mee?


Bron Mind Your Feed

Lees verder op het blog van Reny  




Geen opmerkingen:

Een reactie posten